Ostolantie 20, 63700 Ähtäri

Etusivu » Opetus » A-kortti

A -kortti

Moottoripyörä

Haluatko astua moottoripyörän selkään ja tuntea tuulen viiman vapaudesta? Tarjoamme sinulle mahdollisuuden oppia hallitsemaan moottoripyörää turvallisesti ja taitavasti ammattitaitoisten opettajien ohjauksessa.

A-moottoripyöräkorttikoulumme tarjoaa kattavan ja intensiivisen opetusohjelman, joka valmistaa sinut mestariksi kahden pyörän hallinnassa kaikissa liikennetilanteissa. Olitpa sitten vasta-alkaja tai kokeneempi kuljettaja, meidän tavoitteenamme on auttaa sinua saavuttamaan moottoripyöräkortti ja taitotaso, joka antaa sinulle itseluottamusta ja turvallisuutta tien päällä.

A-opetuspyöränämme on Kawasaki ER-6n

A – kortti (moottoripyörä)

Meillä voit suorittaa sekä A- että A2-kortin. Kurssin voit aloittaa aikaisintaan 6kk ennen kuin täytät 18 vuotta. Kurssi sisältää

• 5 ajotuntia
  • moottoripyörän käytön tutkinnossa
  • sähköisen teoriakoeharjoittelun ja oppimisympäristön
  • oppimateriaalin

Lisäpalveluna tarjoamme A-korttiluokan teoriatunnit (neljä teoriatuntia).

Tutkinto sisältää teoriakokeen (10 kirjallista kysymystä), sekä käsittely- ja ajokokeen.

A1 = Moottoripyörät, joiden sylinteritilavuus on enintään 125 cm3, enimmäisteho 11 kW;

Kolmipyörät, joissa on kolme symmetrisesti sijoitettua pyörää ja joiden enimmäisteho on 15 kW;

A2 = Moottoripyörät, joiden enimmäisteho on 35 kW, teho/painosuhde enintään 0,2 kW/kg ja joita ei ole muunnettu ajoneuvosta, jonka teho on yli kaksi kertaa niin suuri.

A = Moottoripyörät niihin kytkettyine hinattavine ajoneuvoineen;

Kolmipyörät, joissa on kolme symmetrisesti sijoitettua pyörää ja joiden teho ylittää 15 kW.

Ilmoittaudu koulutukseen

Valitse haluamasi koulutus, niin näet kaikki tarjolla olevat paketit.
Maksuvaihtoehtoina verkkomaksu tai joustava Svea-rahoitus.